Höstlooooooov!!!!!

GUUUD vad skönt med höstlov!!
Hoppas att eran början har varit lika bra som min!!:D
Igår så sov jag över med filippa!<3
det var super mysigt!<3
idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra
 men det kanske blir en liten sväng på stan:)
Men jag måste spara lite pengar
eftersom vi ska åka till ullared...:)
HAHHAHAHHA... vet inte riktigt vad jag
ska säga om det för likson ULLARED!! 
HA! men det är ju billigt af:)

här kommer också höstens:





SKOR!!!

Supercoola skor från doctor martens skor!
passar till allt och finns i alla sortes färgen höga och låga!:)







JACKA!

I höst vill man ju både vara snygg och inte frysa!!
Denna jackan är från AMISU är bårde snygg och håller värmen!
Går att hitta på internet och på vila...:)

 
HOPPAS ATT NI HAR FÅTT NÅGRA TIPPS!!<3

pussokram!!<3

bymajaz












Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej ! Vilken fin blogg du har ! Vilken dag på höstlovet ska du till ullared? Med vilken/vilka?

Kram

2011-11-01 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0