Därför har jag inte bloggat.....

Nej, jag har inte dött eller något annat:)
jag har bara haft VÄLDIGT mycket i mitt liv just nu!
så jag har prioriterat annat...:)
Hoppas att ni fårstår!
Veckan har varit som vanligt med skolan och allt det där...:S
Igår så var jag på disco:D det var rätt kul men  inte så mkt folk:(
sen idag så var det tidigt upp för det var dags för dacke tävling i Grimslöv:D
DEt gick jätte bra för mig men det var en som råkade miss på ett "pegasus" varv
(Man gör som en handvolt över ett slags bord...)
så då blev vi strukna från den grenen:( Annars hade vi vunnit:)
Men det är sånt som man får ta:)
NU ska jag chilla lite sen så ska jag till Issa<3
hon fyller 18 så det blir lite fest!:D<3
BIG KYSS!!<3

bymajaz

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hejsan =)

Ska vi följa varandra på bloglovin?

Svara gärna på min blogg

Kram =)

PS: Fin header :D

2011-10-22 @ 17:14:16
URL: http://oliviafotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0