Nu är det äntligen här....

Veckans blogg så klart!! :D
Reglerna är enkla!

INSTRUKTION:
Komentera detta inlägget och skriv tex "jag/vi är med" och vilken blogg
Du måste skriva på din/eran blogg att ni är med och göra en länk till mig tex. "jag är med i en tävling på (www.bymajaz.blogg.se)"
Ni får en vecka på er så sista anmälnings dagen är på fredag 30 September
Jag lottar eller väljer ut en vinnare veckan därpå fredagen 7 Oktober
Jag lottar eller väljer ut en blogg som vinner (denna veckan är det lottning som gäller!)

PRIS:
Du får en länking på min blogg i en vecka!


LYCKA TILL!!:)

pussokram!!<3

bymajaz



Kommentarer
Postat av: fidelie

Hej Maja <3 Jag är med :D fidelies.devote.se

KRAM

2011-09-26 @ 21:53:45
URL: http://fidelies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0