Höstens Nagelack!

Hejsan!
under några veckor nu så kommer jag
varje vecka att skriva om höstens (blablabal) te.x  
skriv gärna om vad ni tycker om detta om jag ska fortsätta eller nt:)


Denna veckan:

HÖSTENS NAGELACK





6 super snygga nagelack som är Snygga till allt!!
min favorit är det längst till vänster och det jämte:)
snygga till ett par slitna jeans och en stickad tröja te.x men man kan ju ha det till vad som helst igentligen:)
nagelacken går att köpa på Åhlens bla. 49-59 kr beror på vad man köper dom:)
hoppas att jag gav er något bra tipps!!

ps. märket är MAVALA och är super bra! torkar snappt och blir inte kladdigt, glansigt när det har torkat och håller i ca 2 veckor håller också mkt bra i vatten!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0