Saker jag ska hinna med i sommar!!:D:P

  • sola
  • bada
  • vara med kompisar
  • åka till sommarstugan
  • bli brun
  • rida
  • grilla marshmallows
  • sena kvällar
  • träffa kusinerna
  • fota
  • mysa med familjen
  • bada i polen
  • och MYCKET MYCKET mer!!!!

Denna veckan har jag sommarjobbat på Ekerfors hus!  det segt för det var typ 200 kartonger med papper som skulle rivas och strimmlas,men aja imon är sista dagen! lite skönt faktist för då kan jag ÄNTLIGEN sova ut! hahaaha!:) men i sommar kommer jag inte att skriva så mkt för jag kommer att ha fullt upp men det kanske kommer ngt inlägg då och då!:) nu ska jag chilla lite!:P puss o kram<3

bymajaz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0