Ville bara säga.....

Förlåt... för min SÅÅÅ dåliga uppdatering!! 
ska värkligen försöka att skärpa mig nu men det har varit
 väldigt mkt så jag har inte hunnit!:(
 men iaf, igår så kom min 3 åriga kusin till mig så jag fick
 passa henne litre sen kom dom och hämtade henne och då
 gjorde jag mig iordning med Hanna (thebestofhanna.blogg.se)
 och så stack vi ned till karloskar det var helt okej
 men man såg ju inte så mkt så vi gick runt en stund
 och sen så bestämde oss för att åka hem
så vi stälde oss typ utanför broqist och helt plötsligt
så kom ERIC SAADE!!!!! och körde förbi oss!!!!!!!!
Höjdpunkten på dagen asså!!!:D han är ju såå snygg!:S<3
men aja nu ska jag och hanna springa en runda!:)
puss o kram!<3

bymajaz














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0