älskar dig pappsen!!<3

dålig uppdatering nu på sistånde men har helt enkelt inte hunnit;P lär ju inte bli bättre nu när skolan börjar men aja:) idag har jag varit med Filippa<3 vi har typ chillat hela dagen:P sen kom oliver och Melvis så tittade vi på lite film och nu är jag suuuper tröt!!!! *jäsp!* haha så jag ska typ dricka lite te och sen dejta kudden!:)<3 puss o godnatt!!<3 bymajaz ps. om du läser detta pappa skulle jag bara vilja säga att jag ÄLSKAR diig!!<3 och saknar dig! men vi ses snart!!<3 BIG LOVE!!<3 DS.

Kommentarer
Postat av: Alice

Hejsan!

Vinnaren av veckans blogg är uppe hos mig nu!

Gå in & titta om du vann, jag drar även igång med en ny omgång med lite andra regler som kanske passar dig bättre!

Hoppas att du vill vara med igen!

KRAM// www.aalicelife.blogg.se (:

2011-08-14 @ 15:37:56
URL: http://aalicelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0