trööööött!!

kan inte fatta hur tiden kan gå så fort? kommer fortfarande ihåg den dagen, då man slutade skolan... Den sista dagen, då man skulle säga hejdå till klassen.. Den dagen som sommar pirret bubblade som sockerdricka i magen!!! Den dagen då Sommarlovet tog sin börjarn! och nu.. 9 veckor senare så börjar man skolan om 2 DAGAR!!!!!! HELT SJUKT!! idag har jag iallafall börjat dagen med att åka tidigt till stallet... pust! sen så kom Hanna till mig och vi tittade på film!:) efter det så gick hon hem och jag tänkte ta mig en liten tur till Filippa!<3 men den lilla turen blev inte så liten utan det slutade med kvällsmat och mys!! nu är jag suuper trött och ska gå och lägga mig! pussogodnatt!!<3 bymajaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0